onsdag 9 april 2014

Jag har blivit med korrekturstickerskor!

Jag antar att de flesta känner till gruppen Online stickcafé på Facebook, ni som inte gör det går genast in och gillar den. Så ja!

För några veckor sen stickade jag klart ett par sockor. Som ni ser inspirerade av traditionella mönster, men med en knäppning. Jag skrev ner mönstret och tänker mig att det så småningom ska hamna på Ravelry. Men vad behöver man då, jo några som kan tänka sig att sticka genom mönstret, kontrollera varenda maska och färg, nagelfara varje formulering för att ta sig igenom vad jag plitat ner. Så hur hittar man då dessa? Jo just det, Online stickacafé!

Jag la ut min mobilbild nedan och frågade helt enkelt.


Och svar fick ja, direkt! Så jag valde helt enkelt de tre som svarade först och nu är de i gång. 

Superspännande!

//Annika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar