torsdag 24 februari 2011

Studentklänning


Med bara två veckor kvar tycker jag att det är läge att publicera en bild på klänningen jag som fröken kommer att bära på studentexamen. Lägg märke till de bleka benen vars färgnyans jag absolut får arbeta med de dagarna som är kvar. Det har blivit lite av en tradition (i alla fall för mig) att ha svart klänning på mig när det är dags för examen, så kom gärna med tips på vad jag skulle kunna sticka till nästa student.

Hur som helst så gillar jag 60-talsstuket på klänningen, som speciellt de virkade detaljerna bidrar med, och med en kompletterande frissa i samma snitt kommer detta nog även att gå hem på bröllopet jag ska på dagen efter studenten. :)

/Ulrika

Skrivet av Annika och Ulrika 22 maj 2010 klockan 17:05

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar