söndag 29 juli 2012

Dinas isblå Symphony, part 1


Nu är det grejer på gång. Och den här gången tror jag det kommer att gå väldigt fort, för om man inte hittar anledningar till att sticka, så finns det verkligen en nu - OS! :) I påsen ovan finns nämligen ett gäng DROPS Symphony som ska bli en kofta inom kort, hoppas jag. Jag har faktiskt stickat två sådana tidigare, Ann-Sofies grålila Symphony och Malins olivgröna Symphony, och mottagaren av denna kofta vet jag har inspirerats av dessa i valet av samma modell. Dock stickas denna kofta i isblått (nr 10). Superhärlig färg måste jag medge och ett helt korrekt färgval. :)


Efter några timmar på E18 har jag hunnit sticka båda framstyckena färdiga. Att bli skjutsad på är verkligen kvalitetstid för stickningen.

/Ulrika 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar