torsdag 19 januari 2012

What to do? What to do?


Jag har fått ett uppdrag - att sticka något att ha på fötterna av två, ganska små, nystan garn. Jag får själv bestämma vad det ska bli, och det är i detta skede jag just nu har fastnat. Jag kommer helt enkelt inte på vad jag ska göra (Jag vet, det är egentligen heeeeelt vansinnigt att jag inte kan komma på något när jag som oftast måste begränsa mig i vad jag vill göra. Har jag fått stickkramp?!). Så nu hade jag tänkt mig att bläddra igenom mina två "Socks from toe up"-böcker för att kanske där finna något av intresse. Dessutom vet jag ju inte hur mycket garn jag har att röra mig med, så att sticka något från tån är förmodligen en god idé. Bläddringen börjar NU. :)

//Ulrika 

1 kommentar:

  1. Väntar med spänning på vad det kan bli! / Erika

    SvaraRadera